Alldeles tråkigt, urtrist, alldeles...

Gahhh vad skrämmande!!

Jag har fått min första intervju för ett lärarjobb. Grattis... tack...

Saken är den att jag är jävligt ovan vid intervjuer, jag har nog inte varit på en enda vettig på 6 år tror jag. Anna gav mig tips, hoppas alla håller tummarna för imorgon åker jag till Stockholm. Bussen går kl 07.30 härifrån sen är det bara att sova så mycket som möjligt tills jag är framme. Kasta sig till tunnelbanan, åka till pappa, duscha kvickt, åka dit...

Just det... ikväll är det personalfest/kräftskiva. Jag kom inte ihåg mycket från förra årets fest men nu måste jag ju ta det lugnt så jag kan vara presentabel på intervjun. Pappa har lovat att skjutsa dit mig så jag hinner duscha och sånt! haha

Ajuste... skolan ligger i Rinkeby, kan inte tänka mig ett bättre ställe att vara på...

nu ska jag packa...

nervös, hyperventilerande, hjärtrusande... GE MIG VALIUM!!!!!

Lollovisen

Kommentarer
Postat av: Anna

Andas!!!!!!

2006-08-13 @ 18:32:06
URL: http://minholk.blogg.se
Postat av: Rickard

Cograts och lycka till massor! det kommer gå kalas och du kommer charma dem med ditt fantastiska jag. det vet jag och alla som nånsin känt dig, och det vet du också.

2006-08-13 @ 19:56:22
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Yohanna

Grattis! Kommer gå galant. du kan iaf räkna med mina tummar :)

2006-08-14 @ 07:38:32
URL: http://intheheadofY.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0