En blogg-terrorist?

Kan man vara en sån? möjligt faktiskt, borde finnas två sorter i så fall.

Den ena sorten borde vara den som jag ligger i riskzonen för att bli.
Alltså den som just har fått bredband (sommaren har gått hårt åt mitt modem) och kan sitta och surfa mest hela tiden och således kan skriva MINST en gång per dag. Jag personligen har tänkt mig att hålla mig till MAX en om dagen.

Den andra sortens blogg-terrorist måste vara den där personen som alltid, alltid, ALLTID (oavsett vad det står i blogginlägget), måste kommentera, gärna med en lång uppdatering om sig själv också. Jag har aldrig stött på någon sådan men det borde ju finnas människor med lagom mycket tvångsmässiga beteenden som bara måste skriva en kommentar.

Jag tror inte att jag ligger i den riskzonen faktiskt. Jag är rätt kass på att kommentera, trots att jag vet hur glad jag själv blir av kommentarer. Hör den gamla gyllene regeln man fick lära sig i skolan eka i huvudet " Man skall vara mot andra som man vill att andra ska vara mot en själv". Vilket betyder att jag borde bättra mig.. heh

Nu till diverse annat.
För en herrans massa år sedan (kanske inte så många men det känns som om det var länge sedan) så höll min kompis Kim på med en ramsa texten var så här:
Simma, simma, i en simbassäng, när det är varmt, när det är kallt, i en simbassäng.
Igår kom musik-tanten på skolan till vår klass och skulle ha lite musik med barnen och sjöng den där fast med en liten vers till. Jag blev riktigt nostalgisk och Kimkrank.

Idag kom dricksen från Lammet, bra sak, imorgon blir det en vända in till stan och sedan skoshopping (ja, jag är en riktig tjej)! Jag har bestämt mig för att piffa till mig på fredag så jag iaf SER pigg ut! På lördag blir jag nog inte lika piffig, men ni klarar er nog utan. Haha.

Jag har dessutom kommit på att det är rätt roligt att betona ord i text med versaler, som gör att det nästan ser ut som om jag skulle skrika ut orden.

Nu ska jag pyssla vidare i mitt rum, börjar få lite ordning nu faktiskt.
Kanske till och med får besök av min käraste Sofie, bara att hålla tummarna!

Lollovisen - Inte känd för att vara fåordig!

Kommentarer
Postat av: Annisen

you're such a girl!!!!

2006-08-23 @ 22:09:54
URL: http://minholk.blogg.se
Postat av: Sofie Foffilie

...and she's hot too!!

2006-08-24 @ 00:39:27
URL: http://foffilie.blogg.se
Postat av: kimen

simbassangen rockar stenhart.
love ya sweetie

2006-08-26 @ 17:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0