Hårt arbetande kvinna söker...

-En bostad
-Lugn och ro
-Ordning
-Träningsrutiner
-Snälla elever
-Vännerna som jag inte hinner med i veckorna (kan inte alla skaffa vanliga veckojobb?)
-Byxor som passar
-Tröjor som passar

Kan någon ordna detta åt mig? vore fantastiskt faktiskt...
Kärleksliv är väldigt lågt prioriterat just nu, det är iaf skönt att slippa fundera över den biten :)

Idag har jag börjat min väg mot ordning i kaoset, var inne vid Fridhemsplan och införskaffade:
-Papperskorg
-Två pärmar
-Olika former av register
-Plastmappar

Det var roligt ed listformat idag känner att det kanske är ett bra sätt :)
Nu ska jag lägga mig ner en stund sedan blir det operation: fixa med papper

Kram!

Kommentarer
Postat av: Foffilie

Kan någon hjälpa mig med...

...att sluta vara shoppoholic
...att skaffa mig ett jobb
...att bli så där storstadslondonchic

Jag kan hjälpa dig med byxor och tröja, det vet du. Personal shopper som jag är! =)

2006-08-30 @ 18:18:02
Postat av: Annisen

Operation papper..... hmmmmm damnit jag borde oxå....

2006-08-30 @ 18:41:03
URL: http://minholk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0