Min vän

Jag har en vän som mår rätt så dåligt just nu. Jag känner mig totalt handfallen och jag vill bara veta vad jag ska säga för att få se ett leende eller höra ett äkta skratt. Men som det är just nu finns det inte mycket annat än tårar och analyserande av andras ord. Jag är så ovan vid den här situationen. Det är och har alltid varit jag som gråtit som analyserat som mått bajs, hur ska jag göra när jag är den som mår minst dåligt och ska stötta någon annan. Det känns ju extra klurigt när man är lite trött på män i allmänhet faktiskt.

Jag har en annan vän som jag inte pratat med ordentligt på länge, jag undrar hur vännen mår. Jag tippar på mindre bra i vissa avseenden och fantastiskt bra i andra. Jag önskar att jag visste. Jag önskar att jag hade två dagar med prat och indisk mat, så jag visste lite mer. Men den tiden finns inte nu men kanske senare i höst jag har bestämt mig för en resarhöst. Vänner i hela landet ska hälsas på under, hmm.... hösten är nog inte tillräckligt lång jag får ta med vintern och våren oxå...

Jag har faktiskt fler vänner en av dem är långt härifrån och delade hotellrum med mig en natt i kalmar, det var en galen natt. Henne saknar jag just nu. Det är en bra människa, vi kan tanta oss ihop. Bra sak. Nästa år biir fotona ännu bättre oavsett vilken konsert vi går på. OEMOTSTÅNDLIGT!!

Jag har en bror också, han kommer hit om två veckor med några kompisar och ska hämta både min och mormors bil. Jag kommer få åka med härifrån jag med. Det känns som evigheter sedan jag träffade min bror. Jag saknar honom. Nu är han i och för sig singel igen och tillbaka som min bror som han är egentligen det är roligt på sätt och vis men jag vet att han mår ganska dåligt i vissa avseenden. Han måste vara världens bästa lillebror.

Husomhelst... Det finns många människor som mitt hjärta slår extra för som jag älskar så innerligt, som jag önskar allt bra i världen, som jag kommer ha med mig alltid i mitt hjärta och som förmodligen alldeles för sällan får veta vad de betyder för mig och ibland för varandra.

Så kan det vara
Lollovisen

Kommentarer
Postat av: Anna

Miss u too honey!

2006-08-08 @ 18:25:27
URL: http://minholk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0