Sista dygnet på ön!

Jag vet att jag inte gillar Ölänningar men jag har faktiskt träffat en trevlig! Helt sjukt! Han var iofs rätt galen när han tyckte att jag skulle flytta hit och jobba i skolan här istället för att ta mitt jobb i Sthlm... hahaha

Hursomhelst sista dygnet, sista inlägget, sista kvällen på jobbet, sista dagen på säsong, sista dagen på resande fot, sista sommaren utan semester! wohooo

Jag ska åka med Stefan, vår barchef till sthlm så vi funderade på att ta med oss en flaska alkoholfri cider occh öppna den när vi var över bron och jubla lite. Hehe, vadå glada att få åka hem? Samtidigt känns det alltid tomt när man lämnar de nya polare man har fått. Å andra sidan är det kanske bara 4 pers jag kommer vilja träffa igen av de som är kvar här nu! haha

Och ikväll kommer bror med vänner hit! Jag längtar redan! Jag ska bädda och göra fint åt dem i huset snart, ska bara lite först :)

Vid den här tiden på måndag står jag på en skolgård i Rinkeby och lyssnar på Rektorn som håller tal och ska snart få träffa min lilla klass! jej!

Oj vilket spretigt inlägg...
Lollovisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0