Vakuum...

Känns lite så nu när jag trissat upp mig så mycket och sen fick jobbet. Luften försvann, lugnet lade sig i mig lite nu. Imorgon när jag vaknar kommer den vara tillbaka iofs eftersom jag ungefär då kommer inse att det är ett helt nytt arbetslag helt nya elever och jag kommer ha ett JÄTTEansvar.

Vad har jag gett mig in på? Jag kanske borde säga upp mig på direkten... neeeeeeeeeee... inte då! Ska ju bli fantastiskt roligt och spännande det här!

Pappan och Agneta var på IKEA igår och köpte en spegel och en lampa till mitt rum, jag blev så rörd, otroligt gulligt gjort! Tack pappan!

Appropå vakuum, fanns det inte en grupp som hette det för en massa år sedan? Var inte Alexander Bard med i den gruppen? Var inte det ganska kasst? Som mycket annat som han är inblandad i?

Busskort måste inhandlas! Måste hitta till Rinkeby på måndag!
Vad ska jag ha på mig!? (tjejfrågan i detta)

Tralala nu ska jag börja packa ihop allt jag äger här nere på ön! Borde starta min bil så den lever när min bror kommer och hämtar den.

Många "borde göra" nu... bästa att börja!
Lollovisen

Kommentarer
Postat av: Taylormayde

Great site, keep up the good work!

2009-11-23 @ 08:08:12
URL: http://www.taylormayde.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0