Närsynt...

Ingen optiker som sagt det men väggen var fan närmare än jag trodde...

Igår brast det lite kan man säga. Blev så arg att jag började gråta sen kunde jag inte sluta, kunde inte prata ordentligt eller andas ordentligt. Jag ringde pappa men en kollega fick prata med honom åt mig för jag kunde inte, jag bara grät... Pappa kom och hämtade mig... sen låg jag på hans soffa hela kvällen...

Nu är jag hemma i min lägenhet och funderar över livet...

Jag känner mig ganska tom dock... vet inte vad jag ska göra med mig själv... Ska nog sova lite till snart... det är jag bra på!

Kommentarer
Postat av: Newsthings

Hi, very nice site!
Good luck!

2008-02-12 @ 03:56:52
Postat av: Geirnikita

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-02-02 @ 08:52:26
URL: http://geirnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0