Vad hade man väntat sig?

Jag vet inte vad man hade väntat sig av att ge sig ut i arbetslivet men hade man verkligen väntat sig det här?

Jag mår illa när jag äter, har haft svimningskänslor flera gånger under dagen, går och lägger mig tidigare och tidigare för varje dag som går.
Nu stänger jag av tv:n klockan 21 för att slänga ett sista öga på klockan 21.20.
Jag är ytterst osocial, har huvudvärk nästan hela dagarna, känner att jag är påväg att börja gråta nästan närsomhelst. Har ont i magen, det tar 50 minuter innan jag tar mig upp ur sängen på morgonen jag KAN inte gå upp hela min kropp säger emot, jag rationaliserar bort frukost, allt utom påklädning och tandborstning.

Är det så man ska må? varför mår jag så? visst är det jobbigt men är det barnen eller är det att jobba med henne i ett halvår till som gör mig till en ickeskrattande levande vålnad. Jag vill bara vara hemma och gömma mig för folk mest hela tiden...

Jag söker ett nytt jobb... får jag inte en tillsvidaretjänst tar jag det inte iofs så så dåligt kan jag inte må... eller?

Kommentarer
Postat av: Rickard

så dåligt kan ingen må. så dåligt får ingen må. Var stark, du är starkare än henne. hon kan inte knäcka dig, då får hon knäcka även mig. och det kan hon inte.

2006-12-06 @ 16:59:55
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Patrikada

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2010-05-10 @ 12:39:56
URL: http://patrikada.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0