Dagens vuxenpoäng...

Radiotjänst ringde när jag satt här i soffan och var arg för mig själv och de frågade om det stämde att jag hade flyttat och det gör det ju. Därefter frågade de om det var jag eller någon annan som ska stå eller står för tv-agiften. Jag svarade att det var jag.

Jag lovade nämligen mig själv när jag studerade (och ljög om tv-innehav) att när jag har ett riktigt jobb så ska jag betala den där avgiften...

Och det ska jag ju göra nu! HA ännu ett vuxenpoäng till tant-Lollo!

Minuspoängen ska väl vara att jag suttit lite på ams och letat nytt jobb eftersom jag har ett litet problem på jobbet... Inte så moget kanske men jag har faktiskt aldrig varit i en sån här situation förut och jag mår verkligen helt sjukt dåligt av detta... Jo vi har pratat och försökt att reda ut vad problemet är, men det känns inte som om vi kommer någonstans...

Uppdaterar två gånger på en dag...  rasande tempo här på bloggen just nu...

Kommentarer
Postat av: Fräulein Maria

Radiotjänst kan gå och självdö! Tur man inte har någon TV att betala licens för.. =P

2006-11-22 @ 21:04:22
Postat av: Foffi

Har berhover man inte betala =) Sa man behover inte ens ha daligt samvete. Eller sa ar det bara sa att jag itne vet om det och vet om att jag borde ha daligt samvete.

2006-11-23 @ 14:44:08
URL: http://foffilie.blogg.se
Postat av: Rickard

tempo är bra,. jag har kickstartat min egen idag igen. blogg alltså.

2006-11-28 @ 21:49:43
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Jonas Persson

Jag gillar din blog!

2006-11-30 @ 15:13:23
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0