Nattliga tankar...

Jag har ju som de flesta av er vet en Spray-date sida. Jag har laddat upp några bilder och skrivit en lagom seriös presentation om mig själv. Allt i ett försök att spegla vem jag är. Jag tar livet lagom seriöst. Inte så seriöst att jag glömmer att ha kul och inte så oseriöst att jag glömmer bort att det som är roligt faktiskt är roligt... typ :)

Hur som helst... jag har funderat lite på det här den senaste tiden. Jag som är en snygg, trevlig, rolig tjej får många meddelanden/mail på det där stället men det känns mer och mer som om det är ganska värdelöst att ha den där sidan. Tror jag verkligen att jag kommer hitta den där killen med tillräckligt stort K. Jag menar det måste ju inte vara det största K:et i världen, man kanske inte ska förvänta sig finna den killen heller. Helst så ska det ju inte vara ett ganska litet stort K heller, jag vill ju ändå ha ett ordentligt K som sagt...
(nu när jag skriver detta inser jag att det kanske kan tolkas som anspelande på något annat men jag menar verkligen kärleksmässigt killen med stort K nu, bara så ni vet)

Vidare.. När jag då sitter och funderar över detta hur många punkter Killen ska vara skriven i så blir jag ändå lite fundersam... varför lägger jag så mycket energi på något som jag inte riktigt tror på... Ja det skall villigt erkännas att det är rätt kul att öppna sidan och ha tre nya mail där det står att jag är söt, visst blir man glad, appsolut. MEN ger det något mer än de där komplimangerna...

Jag börjar mer och mer inse att jag inte tror det den här gången heller (har ju haft sidan uppe förut en gång)... Kanske dags att lägga ner nu igen tills jag behöver lite fler komplimanger... Men så kommer ju tanken att kanske dyker det upp någon där som jag faktiskt vill träffa flera gånger... gah jag vet inte... en massa dravel sent på natten...

men nu har ni iaf något att läsa...

PS. Jag har ju dessutom kommit på att det är rätt mycket press på mig, jag har ju så sjukt bra vänner som är så bra människor (jag kan inte räkna upp alla men ta åt er ni som bör ;) ) att jag måste ju träffa någon som är så bra... jag fattar inte hur jag ska finna någon som platsar i vårt elitgäng ;) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Olaadele

Great site keep up the good work

2008-12-03 @ 10:05:24
URL: http://olaadele.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0