Om dater och bussar...

Nej jag ska inte dra den gamla liknelsen missar du en kommer det en ny om 10 minuter... Nu gjorde jag visst det iaf... hmm jaja  men skit i det!

Det jag skulle skriva var:

Igår var jag på en lite date med en kille från spray (Jag ljög i bloggen igår och skrev att det var en polare, jag vet jag gör så ibland, ljuger om sånt, för alla behöver inte veta just då... nu vet ni... haha). Hur som helst, vi träffades i sumpan och hittade ett av sumpans många sunkhak där vi var näst intill själva när vi gick in och satte oss... vi träffades vid sju på kvällen och helt plötsligt när jag kollade på klockan så var den halv tio! Det betyder alltså att det var en mycket trevlig liten sammankomst, antar att ni redan kopplat det...

Jag var tvungen att gå hem och sova så jag fick en kram och ett "vi hörs"... ett sånt vet man ju aldrig vad det betyder och hittils så har jag faktiskt inte brytt mig en enda gång om vi ska höras igen eller inte... men nu ville jag ju faktiskt höras igen, jobbigt läge... Väntan blev inte lång förrän det damp ner ett sms och en förfrågan om att ses igen... En mycket nöjd Lollovis svarade att det skulle vara mycket trevligt... Så vi sa att vi skulle ses ikväll efter min träning...

När träningen var slut fann jag ett sms som sa att han just kommit hem och var väldigt trött men att vi hörs av gumman, kram kram..
Ungefär då börjar alla alarm i hela min kropp gå på högvarv... (ni som sett mig ta mig igenom Jävulen J vet ju hur många inställda tillfällen som passerat är inte helt bra på att hantera sånt, men jag jobbar på det...) Jag tänker dock inte lyssna för mycket på alla alarm för det är det ingen mening med jag kommer bara förstöra för mig själv då... Jag ska göra vad jag normalt inte gör... ta det kallt och bara fortsätta mitt liv som vanligt... Så varför vill jag träffa just den här människan igen? det har ju inte hänt med någon jag träffat från spray tidigare...

Anledningen: Jag kunde inte hitta några fel på honom...
När i helvete har det hänt? typ aldrig... har alltid minst 2-3 issues som jag måste ta mig igenom innan jag kan tänka något annat än: nej det är en dum idé...
Nu måste jag ju se om jag kan hitta några fel... såvida inte han hittar fel på mig först :) Tänk om jag inte hittar några fel...hmm

jaja nu blev det mer flum än tänkt och bussen skulle jag ju skrivit om... snabbt får det bli...
Eftersom jag nu inte träffade killen så tänkte jag att jag tar tricken till Odenplan och sen bussen hem för buss är ganska mysigt ibland tycker jag. Kommer till bussen och den ska gå om 5 minuter... en kvart senare så kommer bussen farandes runt knuten i alldeles för hög fart och sen kör chaffisen på rena grekiskan, tutar innan tunnlar, tutar på folk som är påväg över gatan och gasar och bromsar om vart annat, stämplar inte en enda remsa bara skickar på folk så fort som möjligt... mycket underhållande faktiskt :)

så nu är jag klar (det var inte meningen att det skulle bli så långt... förlåt...
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Rickard

en kille utan fel. det låter bra. Vi talade ju om det när du var här. låter trevligt som sagt. Hoppas det fortfarande är det.

2006-11-19 @ 16:30:19
URL: http://ipitythefool.se
Postat av: Lollovisen

hmm jo jag ska ta och uppdatera med ett inlägg om vad som hänt... måste ju ha lite råd...

2006-11-20 @ 18:17:15
URL: http://lollovisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0