Sedan sist...

Ja killen som inte hade några fel... kanske har några dolda... jag har inte riktigt bestämt mig ännu... varför? Svar följer nedan...

Okej jag är lite skadad av ex J, jag har svårt att ta när avtalade möten inte blir av men jag vill ju inte döma någon av mina egna tidigare erfarenheter heller, det är ju inte killen nu som är ex J... Han heter iofs oxå något på J men inte samma...

Vi träffades ju i måndags; trevligt underhållande
skulle träffas i tisdags; ställdes in av honom av trötthetsskäl (det kan jag förstå när man ska ses efter nio)
Skulle träffas i lördags; ställdes in av honom av "ätit en burgare nyss och mår illa"-skäl (Kan oxå vara att vi skulle ses på pappas releasespelning och det var läskigt)

Igår föreslog han att vi ska ses på onsdag i ett sms och avslutade med hintar om snusk och en puss...

VAD ÄR GREJEN!? jag försöker att inte tänka på det för mycket för det kommer jag ju inte må bra av heller... det har jag ju lärt mig... Jag har försökt ta det lugnt men nu kan jag inte låta bli att undra vad är grejen... Hur mycket jobbar en kille för att få ligga? Eller kan han faktiskt vara intresserad men jaja... hjärnspöken!! gah!

Jo jag ville ju svara det sms:et med: så du kan ställa in igen?
men det gjorde jag ju inte :)

Tacksam för råd och tips... :D
Pappa och Agneta säger att jag ska släppa det och gå vidare på en gång...
En kollega tycker att det ska få en chans till...
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Rickard

ge honom vad han tål bara, så blir det bra. du ska ju absolut int ge dig iaf.

2006-11-20 @ 23:06:42
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Päronet

Jag tror J scannar av vad som finns och du är nog tyvärr inte den enda. Dyker det upp något annat ställer han in. En orkeslös, magsjuk lirare är inget att satsa på. Det gäller att skrapa och leta. Någonstans finns han - Plötsligt händer det. Ingen idé att hänga ihop med en nit lott. När det blir vinst står det med stora bokstäver och det känns i hela kroppen.

2006-11-21 @ 07:50:01
Postat av: Foffi

Jag vagar inte tycka saker langre. Hade alldeles for mycket inflytande pa J-tiden.

Kram

PS. Du ar ocksa en fin manniska. DS

2006-11-21 @ 14:17:14
URL: http://foffilie.blogg.se
Postat av: Lollovisen

Foffie: hade du verkligen för mycket? jag tror snarare för lite inflytande :)

Päronet: intressanta tankar där... Har funderat på att ställa in imorgon helt på egen hand...

Rickard: vad är det jag inte ska ge mig på?

2006-11-21 @ 17:39:43
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: anna

Jag tycker minsann att du ska avvakta...let him do the job!

Och tyck inte om honom för mycket förrän han faktiskt visar sig vara en prins... Det är ju mycket möjligt att hur mycket du än pussar på honom så stannar han ändå kvar i grodstadiet..

2006-11-21 @ 22:56:46
URL: http://minholk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0