Tråkig dag...

Imorgon ska jag till doktorn i bli undersökt för att det verkar som om jag kan ha någon form av problem med magen... vad det är det har jag inte den blekaste om så det är väl det de ska ta reda på...

problemet är att jag inte får äta så mycket bara... Jag får bara drick vatten och laxermedel... det första är väldigt tråkigt att dricka en hel dag och det andra är väldigt äckligt på mer än ett sätt...

jag har tråkigt och vill ha mat...

imorgon ska jag äta mat... funderar på att gå och hyra film... så jag har något att titta på... Ja då får det bli... Film och vatten... ohh så spännande

Jag är ynklig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjingeling louise, hoppas det ordnar sig med magen, mvh axel

2006-11-12 @ 18:38:54
Postat av: anna

Håller alla tummar i hela världen för att allt går bra... pussar i massor!

2006-11-13 @ 11:14:44
URL: http://minholk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0