Kanske värt att vänta på...

Mitt inlägg och min födelsedag såklart...

Alltså begreppet Överraska och lura vänner har ju fått en heeelt ny innebörd!

Här går man och planerar en fest för sina vänner och känner sig glad att de som fortfarande bor i Sverige kommer på en liten middag i all enkelhet. När de sista gästerna kommit (ja det var inte massor med folk bara de närmaste flickorna) så pratade vi lite om allt möjligt alla fick ett glas bubbligt och jag hade öppnat en present eller två så ringde det på dörren och jag gick ju såklart och öppnade och där mitt framför mig stod mina älskade utvandrare Rickard och Sofie! Jag skrek rakt ut och började storgråta av glädje! Rickard tyckte jag skulle sluta men jag har sällan blivit  så glad av en överraskning, aldrig tror jag till och med...

Alla mina vänner visste att de skulle komma och alla lurade mig så hårt. Vissa har knappt vågat prata med mig den senaste veckan.

Imorse pratade min bror och jag om detta. Jag påpekade att jag kan ha de bästa vännerna i hela världen, att det är riktig vänskap när ett helt gäng går ihop och grundlurar en på ett sånt bra sätt. Min bror sa att det var riktigt imponerande att de hade klarat av det och att han inte trodde att en enda av hans vänner skulle göra något liknande.

Jag bara vet att jag har världens bästa vänner oavsett om ni bor i London eller i Paraguay eller varsomhelst så finns ni med mig alltid, ni är de bästa människorna jag vet! Så sjukt många kramar och pössar och tack och bock och "ta boken först" och "Paaauuukaaahh" och "där kan man lägga skalen" och alla andra skämt! Det kan ha varit den bästa födelsedagen jag varit med om!

Kom ihåg att ni ska få varsin kopp espresso eller caffe latte när ni kommer och hälsar på "där jag bor i Stockholm"!

Jag tror att jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst här men jag stoppar här och bara tackar er från djupet av mitt hjärta för den fantastiska kväll ni hjälpte till att ordna med et närvaro!
Så mycket kärlek!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ett litet försenat grattis... var i annat land, glömde bort, kunde inte nås.. ja du vet alla ursäkter är bra...

2006-10-16 @ 12:56:18
URL: http://tankarfranbalkongen.blogg.se
Postat av: kimen

aaahhh vad underbart det later! vilken filur hon ar, sulan... jag hade garna ocksa kommit men i och med att det tog oss 3 dagar att komma hit och kostar typ 5000 att komma hem sa stannade jag kvar och surfade lite for dig istallet ;) hoppas du fick mitt mess!

puss och kram pa varldens basta lampa!

2006-10-16 @ 15:49:29
Postat av: Foffi

Sulor vet man aldrig var man har.
Foffi=busfrö!!

2006-10-16 @ 21:06:11
URL: http://foffilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0