Musik som ger lycka...

Träffade en bekant i lördags som spelade några låtar för mig från en grupp som heter Rascal Flatts.
Det är en Countrygrupp (från staterna såklart...) där sångarna är fantastiskt fantastiskt bra. Stämmorna leker upp och ner och runt och sitter så sinnessjukt bra! Bra gung och bara så bra...

Jag fick fyra låtar på en skiva och har nu suttit och lyssnat på det här i några dagar....
De här fyra låtarna ger mig en sån härlig känsla, jag bara ler och njuter av det musiken... det är ungefär samma känsla som när man just träffat någon som man tycker väldigt mycket om och blir nyförälskad nästan kär...

DEN känslan får jag av de här fyra låtarna...

Enda problemet är att det inte är släppt i Sverige... crap...
Ska leta i London i veckan :D
Toodels!


PS:
Förresten så om någon har en kille som skulle passa som min bättre hälft så skicka hit honom... jag behöver ta mig tusan en pojkvän!

Kommentarer
Postat av: Foffi

Men varför har du inte sagt någonting? Jag har ju en extra i byrålådan här som du kan få. Ska se till att skicka honom från jobbet imorgon. Jag behöver honom ändå inte längre. Och han är klart godkänd, vilket betyder tillräckligt bra för dig! Fast det är klart, jag tror jag behåller honom, så kan du få honom på onsdag när du kommer hit. Blir så himla mycket flängade för honom annars...

2006-10-30 @ 22:59:29
URL: http://foffilie.blogg.se
Postat av: Anna

Sorry lollovisen..skickade precis iväg min reserv..tänk om du bara sagt till lite tidigare..jag menar han har ju bara hängt här hemma och inte gjort ngt alls.. men som sagt han bokades igår.. tur att Sofie har sin kvar!

2006-11-01 @ 11:53:04
URL: http://minholk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0