Uppe i varv..

Så här var det:
Igår på kvällen var jag redo att säga upp det mesta, jobb, lägenhet, telefon, bredband och helst oxå mig själv hur nu det skulle gå till. Jag och Rickard har funderat över det tidigare om man skulle kunna göra slut med sig själv, fan vad skönt det vore ibland.
Hur som helst, den här totala känslan av att inget, någonstans, ens i lilltån, var roligt. Det är inte ens värt att få en ryckning i mungipan liksom. Den trodde jag skulle gå över med lite sömn men icke!

Känslan har suttit kvar idag oxå, kände inte för att träna (som jag faktiskt betalar för), kände inte för att gå på kurs (som även den kostat mig pengar), kände inte för något alls, men så tog jag mig i kragen tänkte att jag kan ju gå på avslappningskursen, det är ju en bra grej iaf så jag varvar ner lite. När jag väl varit där så inser jag ju att det är inte såå mycket längre till dojon så jag pallrar mig iväg och äter en bit mat och sedan träning.

När passet är slut så inser jag ju att den där tråk-känslan är ju faktiskt som bortblåst! Jag är ju glad igen och visst borde jag ha gått och lagt mig för ca 50 minuter sedan MEN jag kände att jag var tvungen att dela med mig av min lilla glädje som jag fann idag!

Så himla stolt och nöjd med mig själv att jag tagit tag i det där och faktiskt tränar 2-3 gånger i veckan och mer kommer det säkert att bli man blir ju faktiskt lite beroende... hehe

Ha! Där halut!
Två inlägg på två dagar! vad hände?
Fan vad gött nu kan jag sova!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Foffi

1. Glad att du blev glad igen.
2. "en bit mat" ar ett akta tantutryck!! Bra gjort. Hehe. Holl pa garva ihjal mig och kunde hora min mormors rost i huvudet =)
3. Hade exakt samma kansla igar. Men istallet for att trana satte jag mig pa en pub, drack ol och kedjerokte (jag som inte ens vardagsroker langre). Inte nog med det...jag var dar ENSAM! Var ska detta slute.

2006-10-25 @ 14:46:36
URL: http://foffilie.blogg.se
Postat av: Anna

Urs vad är det där för känsla egentligen... har oxå haft den lite då och då..tur att jag inte röker för dåhade jag nog oxå kedjerökt.. hmf...

2006-10-25 @ 15:45:46
URL: http://minholk.blogg.se
Postat av: Anna

Bra att du är glad igen förresten... Lollo inte vara ledsen..bara glad..

2006-10-25 @ 15:46:13
URL: http://minholk.blogg.se
Postat av: Lollovisen

1. Foffie! shit vad bra att du slutat vardagsröka! *stolt*
2. För övrigt är "en bit mat" ett fantastiskt bra uttryck, det är som en lagom stor portion mat fast i tantform :)
3. Eh jag är oxå glad att jag är glad igen men snart kommer ett inlägg om när jag faktiskt är lite sur igen... haha

2006-10-25 @ 18:20:56
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Bengan

Tjena!!!
bra att du bara fortsätter. Man får inte ge upp för lätt!!!

Kram vännen

2006-10-27 @ 08:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0