Blandad kompott...


En vecka till örebrotur och inflytt!

Idag fick jag och min bonussyster Lovisa varsin STOOOR glansig gas-ballong. Vi har båda alltid velat ha sådana så idag när Lovisa var på jobbet åkte pappa, Agneta och jag till Djurgården. Där fann vi dem, stora och glansiga i fina klasar. Varje litet barns dröm, som hypnotiserande magiska ballonger...
Lovisa hade önskat sig en blå och jag fick en rosa, formen var en delfin.
Jag har nu döpt min till Doliph Lundgren. Jag måste verkligen vara den barnsligaste nästan-25-åringen jag vet, för det lektes rätt mycket med Doliph på vägen tillbaka till bilen... haha

Doliph Lundgren

Jag har övat lite till på saxofonen nu kan jag nästan 4 låtar...

Jag ska till ikea om en stund och skaffa lite  saker till lägenheten...  myyys

Jag ska idag köra bil för första gången (lagligt ska tilläggas hmm) på två och en halv månad :D
Jag trodde att pappa slagit sig när jag fick tillstånd att låna lilla bilen till IKEA!

Min bil skrotas för övrigt vilken dag som helst nu. Jag ska behålla en nyckel som souvenir... haha!

ajöss för idag :)


Kommentarer
Postat av: Evangelinelillylost

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2010-07-19 @ 09:28:57
URL: http://evangelinelillylost.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0