En bra dag...

Jag har fått säga "hejdå", eller snarare" ses snart igen" till Foffie. Det var en bra sak.
Jag hittade en ring på en pilgrim-affär i Kista, den hade blå stenar på sig och såg nästan ut som en ring hon tappat bort så jag köpte den till henne. Så nu finns jag med i England oxå hehe, tänk att hon aldrig blir av med mig!

En sak som hände igår när jag väntade på Foffie som jag måste berätta om. Jag stod och väntade i godan ro (i drygt 40 minuter men det var mest för att jag var 20 minuter för tidig som alltid) när det kommer fram en absolut kolsvart snubbe från Ghana, Gahna (hurf*nstavasdetegentligen!?). Han börjar iaf prata lite och frågar varjag fortfarande står kvar eftersom han såg mig 20 minuter tidigare när de gick åt andra hållet. Han hade tydligen lagt märke till mig för han tyckte jag var beautiful. Tack tack sa jag jag väntar på en kompis. Lite mer prat om allt möjligt om att bo i Sverige. Hans kompisar fortsatte att gå så de var försvunna när vi pratat klart. De hade en sån skön lunk alla tre när de gick förbi, ingen brådska, njuta av alla intryck (veta att uppskatta när det står en vacker ung kvinna i sina bästa år och ser ensam ut haha). I stället för att småspringa fram som de som bor i Stockholm gör.
Jag vill bli sån som har god tid på mig för att hinna med att se världen. om så än en liten ensam blomma mellan betongblocken. Ta vara på det vackra i vardagen på något vis.

Oj vad jag flummar jag är ju värre än Thomas Dileva.. haha

2 veckor kvar till inflytt! Nu är det matdags!

Kommentarer
Postat av: Erlandrebecca

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2008-12-03 @ 19:54:54
URL: http://erlandrebecca.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0