Hemma på kammaren

Hej allihop!

Jag kan meddela att systern mår bra under omständigheterna. Opreationen gick bra...

Jag kan meddela att jag mår rätt hyffsat jag med, men är lite instabil när det gäller tårarna :) de kommer smygande lite när som.

Tack för alla meddelanden och sms och tankar, de värmer verkligen en dag som denna.

Nu ska jag gå och lägga mig och krama kudde i brist på annat. Imorgon ska jag flytta in i min lägenhet som jag har nycklar till (och officiellt äger) nu! (iofs är det väl en lögn att jag äger lägenheten det är ju egentligen banken som äger den!)

Kan vara så att jag inte har tillgång till internet på ett tag så ni får hålla tillgodo med det här inlägget så länge :)

Kram på er och tack för att ni är så fantastiska!

Kommentarer
Postat av: Rickard

det är lätt att ar en fantastisk vän när det är du, bara så du vet.

2006-09-22 @ 22:49:33
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Foffi

Me ru ra!!! DU är väl också helt fantastisk!!

2006-09-24 @ 11:43:20
URL: http://foffilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0