I min lilla lägenhet...

...har jag börjat få det fint nu.

Saker börjar hitta sina platser, fantastiskt många kartonger och annat som man inte riktigt vet var man ska göra av.

Sen börjar man ju hitta en massa saker som man glömt att man haft. Typ att jag hade riktigt såå många nyckelband, det hade jag glömt bort. Hade tydligen en grej för det förut. Inte riktigt lika stor grej nu. Men jag har en massa kvar :)

All kurslitteratur och alla papper från alla kurser man läst. Använder man det? Jag har en kartong med papper som jag inte riktigt vet om jag ens orkar kolla på men jag kan ju inte riktigt slänga det heller... Kommer jag någonsin att läsa det här igen?

Jag fick en dammsugare av pappa och Agneta idag, oh lord vad det var skönt att få dammsuga lite i lägenheten.

Ikväll blir det hårfärgning, ansiktsmask, manikyr och ögonbrynsfärgning. Ska inmundiga massor med te och ha en riktig ta-hand-om-mig-själv-kväll. Mmmm girly!

så dags att sätta fart! Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag tror man måste spara all gammal skit så man kan hitta det när man blir tant på riktigt och då minnas tillbaka där man hittar det på vinden. En sådan tidpunkt ntä man bara liksom blir sittand evid kofferten och en liten tår kommer krypande för att man minns den fantastiska tiden på uni och de vänne rman kanske inte lyckats komma ihåg att ringa varje vecka. Och så går man ner och gör det och så blir man glad. Därför sparar man allt gammalt skräp

2006-10-02 @ 11:56:01
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag önskar jag kunde ha lite av mitt skit här i London. Det är ju trots allt ganska charmigt. Hoppas jag kan få möjlighet att se din lägenhet snart.

2006-10-04 @ 23:27:11
URL: http://foffilie.blogg.se
Postat av: Henryastri

Very nice site. Well laid out.

2010-04-20 @ 12:25:12
URL: http://henryastri.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0