Spänning

Var och tittade på 5 lägenheter idag, var tvungen att skippa två på grund av att bilen höll på att ge upp totalt så vi vågade inte åka in till Kungsholmen.

Har hittat tre fina lägenheter. En i solna och två i Sumpan. I veckan börjar väl budgivningen antar jag, undrar hur man gör.
Kommer iaf med stor säkerhet vara tre snygga killar som kommer ringa till mig i veckan, att det handlar om lägenheter och bud det är ju en annan femma. Man kan ju alltid låtsas som att det är mig och inte mina pengar de vill åt... hmm.
Skulle antagligen kunna berätta massor om lägenheterna men det orkar jag inte nu. Lovar dock att uppdatera om hur det går. Skitsamma om ni är intresserade eller ej, jag är intresserad. mouhahaha!

Fan vad vuxet, fast jobb och blivande lägenhetsägare. Tur att bilen är skrotad snart iaf, det är ju ändå lite vuxenpoäng att äga en bil.

En annan bra sak med dagen är ju att jag idag får köra bil igen, grattis till mig! Jag tänker nog försöka låta bli att bli av med det igen... men att man lider av blyfot det är ju inte något man rår för faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Annisen

Hahahha... "vem är vuxnast av oss alla här....Med lån, fast jobb och crib.... tamtamtamtam tamtamtam tam tamtamtamtamtamtam..." (melodi Jag vill va som du (Kung Louie i Djungelboken)

2006-09-03 @ 21:39:26
URL: http://minholk.blogg.se
Postat av: Rickard

så jävla vuxet rent av. Jag är bara barn jag. äger inte ens möblerna i min lägenhet.

2006-09-05 @ 21:08:00
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0