Vuxenpoängen hopar sig...

Har fått ett lånelöfte så jag kan köpa en lägenhet för ca 1 150 000:- om jag vill och hittar någon, om hyran ligger under 3000 så kan jag nog få upp lånet lite till! ihh läskigt! kommer ha en bokostnad på ca 7000 i månaden, loveli att bo i Storstaden :)

Har lusläst DN-bostad, NOTAR och Metro bostad idag med hjälp av Agneta, så vi har bokat en mindre rundtur på 7 lägenheter på söndag... gött som körv!

Jag skulle ha följt med de andra på Håkan, jag har haft ont i huvudet i två dygn nu så jag kände att massor med hög musik är nog inte att föredra egentligen. Med det i åtanke har jag bjudit min far och hans kära hustru på en nätt lite trerätters i hemmets lugna vrå, precis vad man behöver efter en helvetesvecka på jobbet.

Ja barnen har ju inte varit snälla direkt det kan jag inte påstå faktiskt. Men det är rätt obetalbart när de kommer fram och ger en en kram och säger att de tycker om en (jag fattar inte varför jag skäller ju på dem varje dag men de verkar gilla det, tur det). Alla har ju sina sidor, men så finns det någon stund per dag som gör att all skit som varit under resten av dagen eller veckan betalar sig självt och man ändå känner sig rätt nöjd med sig själv och sitt jobb.

Nu är klockan 22.15 och det är en fredag kväll, jag är hemma och ska strax gå och lägga mig, fy satan vad vuxet!

Och nu är det ca 1 och en halv månad kvar tills jag fyller 25, det kan vara så att jag kommer fira det rätt så ordentligt! Både i Sverige OCH i England... hoppas alla planer går i lås bara...

Just ja sova var det, jag börjar visst bli lite senil så här på gamla dar, lite gaggig oxå tror jag :)

nu: GODNATT GODNATT where ever u are

Kommentarer
Postat av: Sofie Foffilie

Hmm frågan är om vi ska kalla det tantpoäng istället ;) hehe. Håkan saknade dig, men var grym som vanligt. Måste ju säga att jag gjorde min tantinsats också och orkade inte gå vidare efteråt. Däremot gjorde jag det i alla fall, fast jag drack Cola såklart =)

2006-09-02 @ 01:33:38
URL: http://foffilie.blogg.se
Postat av: kimen

inte gaggig gumman; mogen, vis och eftertanksam heter det, sa det sa

ja jag ar 25.

2006-09-04 @ 12:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0