En snäll fé?

För några nätter sedan drömde jag en väldigt märklig dröm. Jag drömde att jag skulle på någon jättefin fest. Jag skulle ha på mig en jättevacker klänning då det kom en fé och sa att jag fick önska vad jag ville.

Ni som känner mig har nog några aningar om vad jag skulle önska mig.
-en bil
-lägenheten betald
-nytt jobb
-alla vännerna i sthlm ;)
-en motorcykel med tillhörande körkort

Ingen blir väl kanske förvånad å andra sidan när jag meddelar att min önskan var att min runda mage skulle slimmas ner. Féen höll sina händer vid min mage och den slätades ut, fortfarande lite underhudsfett men utan mitt bildäck.

Jag vaknade och insåg att allt var en dröm...

Så av allt jag kunnat önska (som jag trodde låg över magslimning på listan)... var det magen som försvann

Någon som har koll på en fé?
Och Ja jag vet hur jag ska göra för att gå ner i vikt men jag får väl drömma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0