Imorgon...

Så imorgon är det dags... jag ska flyga till Barcelona!

Jag har köpt saker till bror som han längtat efter där nere. Jag har inte packat ännu men jag ska ändå tvätta imorgon bitti. Jag måste ju ha något att göra samtidigt som jag tvättar, eller hur? Eller så är jag bara helt sjukt trött idag och vill bara sova!

Jag har även invigt mina fina smyckesgrejor jag fick av mina fina vänner på min fina födelsedag. Jag har gjort två par örhängen. De blev riktigt snygga båda två! Jag var tvungen att införskaffa lite tänger och sånt men nu är det kirrat och det är hur kul som helst att pyssla här hemma...

Undrar vad ni kommer få i födelsedagspresenter i framtiden ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0