Nu har det hänt igen!

Min blogg tycker tydligen att jag inte ska få publicera mina inlägg som jag vill...

Idag var jag iaf på min date. Det var väldigt trevligt och vi ska försöka ses igen, då blir det biljard! Han hade en väldigt söt dialekt, en blandning av göteborgska och värmländska och stockholmska. 3,5 timmar på en uteservering massor med prat och skratt. Jag fick parkeringsböter... mindre skoj :(

Han sa att jag hade fina ögon... hihi!

Ikväll ska jag sitta på samma uteservering med Bibbi och vakta den till klockan tolv! Då kommer deras nattvakt och vi får åka hem och sova :) Nu ska jag ladda med varma kläder och varsinn pizza... ska bli väldigt gott!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Bengan

Vilken uteservering var det? var tydligen bra =)

2007-04-30 @ 01:01:22
Postat av: Lollovisen

Pontus by the sea... ligger i tullhus 2, där gamla stans bryggerier låg förr... :)

2007-04-30 @ 16:31:31
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Arntbettina

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2009-08-05 @ 11:44:09
URL: http://arntbettina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0