Senaste nytt...

Det är inte meningen att jag ska ut och resa i världen. Det är helt klart bevisat nu.


Jag har varit i Barca i ca 10 timmar varav de tre första gick åt till att vänta på mitt bagage som blev frånåkt på arlanda. Det fick en liten sightseeing till münchen medan jag satt på flygplatsen i Barcelona och funderade över var mitt bagage var.

Jag var ju så nöjd över att inte behva lifta i snöstorm den här gången så när bagaget var borta blev jag lite uppgiven, men slutet gott allting gott, Bagaget kom till barca och jag gick glad i hågen ut till min bror som tålmodigt väntat på sin syster. Vi åkte lite tåg och vi åkte lite metro och tillsist var vi hemma i hans lägenhet. Den är väldigt mysig och han har ett ganska stort rum för sig själv.

Vi ringde till Milla och mötte upp henne och Pau (väldigt trevlig kille, bra sak), vi tog en öl på ett lagom flummigt ställe och gick sedan vidare till ett annat och tog en öl till. Därefter tänkte vi att nu är det minsann dags att leta reda på det där stället som så många pratat om, det var tydligen en massa palmer och grejs, tufft tyckte vi och började gå.

I Barcelona har de planterat en massa träd längs gatorna. Fint kan man tycka men de är verkligen livsfarliga, iaf fotfarliga. de är nämligen planterade i gropar som man kan ramla i... det gjorde jag.... Jag tog mig en tur till den spanska akuten ca 8 timmar efter jag landat på spansk mark... Jag har nu ett väldigt fint stort bandage på min fot/ben... De klippte till och med sönder mina byxor de asen!

mer uppdateringar om min händelserika resa kommer snart... fast den behöver egentligen inte bli mer händelserik än såhär! haha

kram och gladpåsk!

Kommentarer
Postat av: Anna

men gumman! Vilket äventyr du verkar vara på...... hoppas foten/benet läker ihop kram

2007-04-07 @ 14:54:04
URL: http://minholk.blogg.se
Postat av: Foffi

Det dar ar resande det. Det ska alltid handa ngt som man inte har planerat. Synd bara att din fot ska behova lida for det. Kram

2007-04-10 @ 14:52:43
URL: http://foffilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0