Shopping på ICA

Här i Sumpan finns det ett ICA Maxi, det är en fantastisk uppfinning... allt under ett tak. Jag var där i dag...
Jag kom därifrån med skor, varav ett par har märket Sofie, så jag inte behöver sakna henne så mycket för jag trampar ju runt i henne... ehh... Nåväl... Jag kom även hem med örhängen, en jättefin hjärtformad berlock, en ring och mat...

Så idag är jag piffigare än på länge!

Imorgon kanske jag ska spela biljard med den där killen... spännande... Bibbi tror att vi kommer bli kära Haha!

Nu vill jag snart ha besök av någon gammal örebro-vän för jag saknar er en massa! Jag tänker utlysa en tävling... Försten hit får en kram! hahahaha... Och se hur fint vi har det här i vår delade lilla etta... det är inte samma lägenhet längre... så fiiin!

Och Kim, jag har hittat en födelsedagspresent till dig så du kan bli överraskad... :D

Kram på er

Kommentarer
Postat av: kimen

du är söt som en socker!

kraaam

2007-05-02 @ 08:45:48
URL: http://kimmono.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0