Slö söndag i sängen...

I går tog jag och Bibbi oss ut i solen och satte oss i kungsan med varsin mjukglass, det var så fint väder och jag blev till och med brun i ansiktet, det är jättefint! Sen satt vi med Sonja på en uteservering på Östermalm. Thomas Brolin satt vid bordet bredvid. Det var skoj. Jag tror att även Jesper Blomkvist satt där oxå. Jag, Bibbi och Sonja satt och hade värsta Sex and the city-lunchen. Pratade sex, killar, män, skrattade, Helt underbart.

Sen åkte jag till en fest i Vårberg, jag har aldrig varit i Vårberg och när jag skulle åka hem från festen vid tio tog jag sällskap med en två meter lång jugge till tunnelbanan för jag vågade inte gå själv. Festen i sig var jättetrevlig. Träffade en internetkompis för första gången. Kul att någon faktiskt är lika trevlig i verkligheten som man fått för sig på internet.

Skulle ha åkt och hälsat på Magda efter festen men det blev lite för sent och jag var helt sjukt trött. Jag får ta det någon annan gång... måste upp och hälsa på snart!

Fotuppdatering:
Jag sprang ner för en trappa igår det var korkat för det började knaka rätt rejält och nu är foten svullen igen... inte så bra kanske... Hade tänkt att gå ut på en promenad men det kan jag fetglömma.  Dumma fot!!! Har tagit på mig en stödstrumpa, tänkte att det kanske kan hjälpa den.

Urs vilket tråkigt inlägg det blev.
Hoppas alla mina vänner har det bra! Pöss!

Kommentarer
Postat av: Anna

hmmm att springa överhuvudtaget med en stukad fot tycker jag låter mindre bra....

2007-04-15 @ 22:51:19
URL: http://minholk.blogg.se
Postat av: Gunnar Nilsson

Varför?

Postat av: Lollovisen

Varför vaddå?

2007-04-16 @ 16:29:40
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Rickard

verkligen varför

2007-04-17 @ 11:02:08
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0