Två dagar kvar...

Okej, min fot har ju gjort att jag inte är så mobil som jag önskar att jag var men men så är det ibland.

Jag trivs väldigt bra i den här staden. Det är en mysig och farlig stad, allt i ett liksom. Igår var vi på en salsaklubb, inteså smart att dansa med en skadad fot men jag kunde inte låta bli, vi tog en taxi hem sen för min fot tyckte nog att jag varit lite elak mot den så den ville inte gå..

Den shopping som har bedrivits har varit främst till min broders fördel. Jag har inte hittat så mycket spännande till mig själv men så är det ibland. ror är glad och det är viktigast för mig faktiskt... Det har varit väldigt skoj att vara här... Nästa gång jag reser någonstans så ska jag åka till italien... sen kanske jag inte kommer hem till sverige igen...

Jag förstår verkligen er mina vänner som lämnat svedala för nya länder. Jag blir bara så sugen på att resa iväg jag med :)

Nu är det lite siestadags igen och sen ska jag städa i ordning på min broders rum... Jag är så bra på att stöka till så jag måste ju försöka stöka tillbaka det oxå :)

I morgon hoppas jag att molnen lättar lite så jag kan ta mig till Gaudiparken, den lär vara riktigt ball..

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sweety!! Kul att höra att du har det bra!! Saknar dej och hoppas vi ses snart!! Hälsa bror din! PUSS

2007-04-12 @ 09:54:11
Postat av: Magda

Men! Jag skrev ju mitt namn! Helt övertygande säker på denna sak!! ;)

2007-04-12 @ 09:54:37
Postat av: Fabianmarlene

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2010-06-15 @ 09:42:09
URL: http://fabianmarlene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0