helgen som gått

Nu var det ju ett tag sedan jag skrev.

Jag har hunnit ha en fantastisk helg.
Fredagen hos sofie, heeelt underbar, jag bara väntar på en bild på ankan i london :) Vi skrattade så vi grät, vi träffade folk från alla möjliga håll som alla hade relationer till på både kända och okända vägar. Bara att se henne igen gör mig glad ett bra dag framöver. Tycker att hon ska tröttna på London snart, större delen av tjejerna bor ju här nu, mycket roligare här!! eller roligare vet jag inte men massor av kärlek finns det iaf!

Lördagen var lite städning i huset och sen hem till farsgubben, middag för agneta som fyllt 50. Jag och Lovisa dukade och gjorde fint, kvistar på bordet och servetter vikta som näckrosor. Det såg ut som om någon skulle gifta sig, jättevackert!

Söndagen bjöd på biltvätt och fotboll med lillebror, trevlig vinst var det verkligen. Efter det en lugn och skön kväll hemma. Kände mig energirik som bara den.

Nu två dagar in på veckan så är jag inte lika energirik kan jag meddela. Känns jättebra med mina kollegor, mina idéer tas emot som likvärdiga och vi planerar tillsammans. Barnen lyssnar fortfarande riktigt bra, visst har de lite svårt att sitta i samling men så är de inte mer än 6 år. Det kommer nog snart...

Kommentarer
Postat av: Newsthings

Very interesting & professional site. You done great work.

2008-01-16 @ 17:04:37
URL: http://www.newsthings.com
Postat av: Steinarastri

Nice site, welcome to my

2009-01-28 @ 08:30:57
URL: http://steinarastri.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0