jag beundrar...

Många människor... de som inte blir utbrända i rinkeby, de som alltid är överärliga oavsett, de som källsorterar trots att det är långt till återvinningsstationen, de som brinner för något och kämpar för att uppnå sitt mål, de som är fyrkantiga och planerar allt och aldrig viker från sin plan (min mamma är ett skolexempel på det), de som inte har någon plan men ändå trivs med livet.

Men en person som jag verkligen beundrar är min bror, Min lillebror 24 år gammal. Han är så bra. Han har ett sånt bra sinnelag. Han tar det mesta med ro och accepterar situationen som det är och gör det bästa av den. Jag vet inte vad det är men jag skulle vilja vara mer som honom ibland.

Jag gör nog samma sak som han gör fast mindre lugnt, jag blir mer upprörd, visst gör jag det bästa av situationen och har tro på att det kommer lösa sig. Men vore skönt att vara lite mindre jag ibland...

Kommentarer
Postat av: Rickard

hmmm, "de som alltid är överärliga oavsett"... Det tycker jag låter tråkigt. Man måste kunna dra en liten vit med jämna mellanrum tror jag.
Planera är inte riktigt min grej heller tror jag, jag tror också på att ta livet som det kommer. Vad kan man göra åt saker och ting egentligen?

2007-08-26 @ 11:44:54
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: S

Jag håller med dig. Jag beundrar människor som är överärliga, även om jag tror att det är näst intill omöjligt, men iaf de som gör sitt bästa att vara det. Som du. Och jag, tror jag. Tack för senast babe och för det lilla samtalet på parkeringen, det vart kort men välbehövt. Vi vet vart vi har varandra du och jag, och det är fantastiskt med tanke på hur sällan vi ser varandra och hur långt vi är ifrån varandra. Men det kommer alltid finnas där... Lots of Love

2007-08-26 @ 13:53:55
Postat av: Lollovisen

Jo kanske tråkigt men jag beundrar dem oavsett, jag drar små vita lite då och då men jag försöker vara så ärlig som möjligt men det är svårt att alltid vara ärlig, som sagt ibland dyker de små vita upp...

2007-08-28 @ 17:53:13
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Alanamalie

Very nice site!

2009-02-20 @ 11:36:26
URL: http://alanamalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0