lollo och havet

igar var vi ute med en stor bat, typ 15 meter motorbat, ca 30 knop ute pa havet, kim hade krakits pa kajen tror jag :) jag var nara att gora detsamma fast nar vi val var ute pa havet... hehe men jag klarade mig, vi akte till corsika och badade i tukost vatten...

hemresan narmar sig, jag langtar faktiskt en hel det maste jag medge och jag hoppas att jag far jobbet jag vill ha...

de ringde fran en annan skola igar men jag kunde ju inte svara for jag var ju pa havet... och telefonen var hemma... fast det var fran varby gard, typ som rinkeby fast kanske varre... kan vara roligt fast varfor ge sig in i det igen sa vi far se om rektorn ringer igen... jag kommer nog tacka nej iaf sa det gor ju ingen skillnad... hmm

snart ska vi ata mat och sen ska jag badda ner mig med en film och mysa sjalv hoppas jag iaf... langtar efter det faktiskt en kvall for mig sjalv...

tanker pa er darhemma och er andra ute i varlden! puss och kram!

ps. fargen pa min kropp just nu ar som en valkokt hummers iaf pa ryggen! spannande va?

Kommentarer
Postat av: Bengan

Klart att du längtar hem efter att bada i svenskt brunt vatten - bästa som finns!
kram

2007-08-04 @ 15:35:33
Postat av: Rickard

fy fan vad sjukt liv du lever, jag vill...

2007-08-04 @ 19:41:17
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0