lugn och ro...

Så jag är hemma igen Jippie!!!

Försökte ta mig till gotland imorgon men det gick ju åt skogen, inte en enda biljett hem på söndag.  crapi,crap,crap! Så istället för att deppa över att jag missar min släktträff för andra året i rad så ska jag försöka ta en mindre tur till v-ås imorgon och hälsa på min kära gamla studiekamrat.

I övrigt sitter jag och njuter av att sitta hemma i min lägenhet med datorn i knät och trivs med lugnet. Ska sova så gott om en stund.

Jag har verkligen varit med om något helt bissart, den här resan visade verkligen vilken annan värld det finns för dem med mer eller mindre obegränsade tillgångar. Visst vore det häftigt att tillhöra den världen ibland men jag trivs ganska bra, jag tycker att jag har det jag behöver, tak över huvudet, tre arbetsintervjuer på måndag, vänner, familj... jag vet inte om jag behöver så mycket mer.... drömmar är rätt fantastiska att ha...

åäö... var bara tvungen att använda dem :D

kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Rickard

å ä ö. De är ganska så kul att använda faktiskt. ö ä å även i den ordningen.

2007-08-18 @ 02:50:55
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0