Dagens dejt

Mamma kommer inte bli nöjd om det blir något mer med honom... Han har ett bra jobb som är välbetalt, det gillar hon nog. Men att han är musiker oxå gillar hon nog inte... Så vad ska Rebell-Lollo göra? Jodå hon ska dejt med honom!

Jag är världens fjantigaste rebell, jag tog hål i öronen när jag var 17,5 år, jag går på dejt med en musiker, jag är mystjockis... haha kanske skulle satsa på något värre nästa gång. Fast jag kan nog inte vara rebell, jag är nog inte skapt för det.

Iaf söt pojke, gryyym musik, målmedveten, bra saker...

Det är som de säger ramlar man av hästen är det bara att ge sig upp igen, samma sak med killar, kör på!

jaja nu ska jag återgå till min nyårsstädning här hemma, bra sätt att börja nya året på, med ett städat hem!

galopp!
Lollo

Kommentarer
Postat av: Sveinungsilje

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2008-11-13 @ 13:00:33
URL: http://sveinungsilje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0