Ett gott försök...

Så nu sitter jag här fredag... bloggandes...
varför är det så svårt att finna tid och inspiration under veckorna, kanske för att tiden inte har funnits med i bilden denna veckan. I går var det en kompis på msn som frågade om jag varit bortrest för jag inte varit inne på msn på hela veckan... Jag har varit social hela veckan med en massa olika kompisar, trevligt och roligt men nu är jag trött...

I eftermiddags eller ja nu i kväll har jag hängt med marge och varit på plantagen och ätit pizza, inte bra för midjan men bra för själen! Jag hittade en svart plastgran som jag blev riktigt sugen på. inte så stor men väldigt ball! Hade en hel designidé där i huvudet men jag har varken råd eller tid att fixa det nu. Jag håller mig till min röda kökshandduk som löpare och tomtar på toapappret, det räcker för mig!

Nu ska jag slockna, kommer sova fantastiskt gott tror jag.

äntligen är det helg igen!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Så, man skulle kunna säga att du skiter i julen?

Lite väl putslustig för att vara Rickard egentligen... lite mer en sak som marge skulle komma med

2007-12-15 @ 13:43:52
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Lollovisen

jag har suttit och tryckt på det där skämtet länge :D

2007-12-15 @ 19:06:27
URL: http://lollovisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0