Hur gör man när det pirrar?

Hur gör man, vad gör man åt det?
När det känns som om man ska kräkas för att pirret blir så stort när man smyger in på personens facebooksida, känner mig som en stalker ibland. Men han är så fin och söt och underbar att jag inte riktigt kan låta bli ibland.
Hur gör man för att komma vidare från fjärilsattacken, från min mage som fått spel och vill bo upp och ner?

Hur gör man för att våga gå vidare från att vara hemligt förälskad till att säga det och våga ta smällen om han inte känner något liknande? Klart att man repar sig det gör alla, jag med, men ändå... bara att bita ihop och kasta sig in i det där rosa fluffiga där man inte vet vad som väntar?

vi kör på det då...

tut tut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0