Hur julpyntar du?

En av mina allra käraste vänner är inget större fan av julen och jag är benägen att hålla med, massa åkande fram och tillbaka, planerande för att alla ska bli nöjda och glada.

Men nu har jag iaf julpyntat här hemma, men får ju andtränga sig lite. Toapapper från Lambi med tomtar på, det är det viktigaste, hade  det förra året oxå. Har dessutom inhandlat julhanddukar till köket och en av dem får agera julduk i år.
Det var mitt julpynt. Jag är tydligen inget större fan av julen jag heller.

Fast jag har faktiskt en chokladkalender oxå som jag fått av min far. Det är en söt tradition här i sthlm. Jag och Lovisa fick varsinn förra året oxå. sött!

Det ska oxå tilläggas att mycket energi har gått till att få i ordning här hemma sedan min inneboende flyttat ut. Jag tror faktiskt att jag har lyckats ganska bra. Jag har faktiskt lyckats så pass bra att jag kan tänka mig att bo kvar ett tag om jag inte får den såld. Det känns skönt. Det är som ett hem bara ett par gardiner som saknas men jag tror faktiskt att jag sett ett par på Ikea som kommer bli toppen.
En kille som jag träffar en del just nu var här och kollade lite tv och snackade lite strunt han var mäkta imponerad av mitt fixande här hemma. Kan vara så att jag pekade och sa: kolla där och kolla där och kolla där och kolla där... visst är jag bra? sen svarade jag själv med: jag är så bra!

Önskelistan inför julen står kvar, Plantagen med pappa och agneta och Ikea-presentkort från Örebro. Och en massa familj och mys såklart, det viktigaste är att vi får mysa ihop! Det kommer bli toppen det tror jag!

Kommentarer
Postat av: Rickard

tror jag med.

2007-12-03 @ 00:03:10
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: S

Jag julpyntar inte ;) Som du kanske vet:)Jag har lite pynt i nagon lada i nagot forrad i nagot Orebro. Men inget har, och inget ska det bli. Tror inte heller att tomten kommer hitta hit heller. Men jag hoppas han hittar till dig. PUSS

2007-12-07 @ 13:15:18
URL: http://foffilie.blogg.se
Postat av: Korneliusebba

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-07-28 @ 09:05:38
URL: http://korneliusebba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0