Isn't it ironic?

Sååå jag pratade med pappa om bloggen igår och försökte förklara vad det är jag ibland väldjer att inte skriva. Som tillexempel om jag träffat någon jag tycker om, då kan det dröja ett tag innan jag skriver något om det. Varför? Jo helt enkelt så att jag inte vill jinxa det. Jag vill inte att det ska skita sig så jag håller tyst ett tag, inte som mange schmitt som talar ut.

Anywhooo Igår släppte jag på den censuren av någon outgrundlig anledning. Å se på fan, samma mening som jag själv droppade till fritidsledaren för några veckor sedan fick jag rätt och slätt tillbaka i ansiktet: Jag känner att jag tycker om dig mer som kompis. Jaja, såklart. Vi gick en lång promenad runt stan och snackade, massmördade fjärilarna som bott i min mage de senaste dagarna och köpte nässpray på C-W Scheele, stockholms bästa apotek fö. Sen tyckte vi (läs han) att några öl på det här så kommer kvällen bli topp.
Jag ville åka hem men blev övertalad. Tur var väl det. Vi träffade och såg en massa roligt folk, skrattade så vi grät, fick kramp i magen och LumpenBosse stod lätt för den största behållningen. Sen såg vi även, BosseCuba, BosseBackslick, PunkarBosse, FrökenBosse är jag och LärareBosse är C... många Bosse blir det :)

Såhärär det. Vi är överens om en sak, livet är bra konstigt för i teorin skulle vi kunna vara världens bästa par på alla sätt och vis, hands down. Men det har bara varit fjärilar i min mage, och även om jag har haft så många att jag skulle kunna dela med mig så går ju inte det. Lite så att världen talar om för oss att ni två ska alltid vara vänner och om ni skulle bli ihop så är risken större att ni inte kommer vara det i framtiden.

Det här är lätt en människa som gjort en Slick Rick och bara glidit in på en top 10 rakt av, en av de bästa människorna jag någonsin lärt känna. Så tacksam för att ha honom som vän.

Barasådär
Ps. och nej han läser inte min blogg han vet inte ens adressen, det här är inte till honom det är till mig och er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0