Singel i sumpan.

Jag måste se den filmen någon gång. Inte för att det här inlägget har något med det att göra egentligen mer än att jag bor i sumpan och är singel. Igen.

Jag har träffat en kille i några veckor, en alldeles fantastisk kille på så många olika sätt och vis. Jag tycker jättemycket om honom bara att det inte är tillräckligt mycket. Pirret har saknats i min mage. Jag ville verkligen ha pirret, jag ville att det skulle vara så. Han är allt man kan önska sig egentligen det är bara ett pirr som saknas... Skit

Jag tycker att det är svårt ibland att känna skillnad och veta vad som är vad i kärlek. Kan man inte få en liten manual när man föds så man slipper göra sig själv och framförallt andra ledsna. Urs jag gillar inte att göra människor ledsna!

kram på dig!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Hmm. När det är så känns det. Believe me.

2007-12-09 @ 19:24:04
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0