Alla hjärtans dag...

Om någon nu missat det så var det igår den där dagen infann sig. Den där dagen som alla singlar avskyr, och alla osinglar känner sig pressade inför.

Jag firade dagen med att ha två läkarbesök och köpa en ny pjamas och vaxa benen (det var verkligen på tiden vill jag lova) och morra åt alla som gick runt med blommor och såg lyckliga ut :) När jag var klar med det köpte jag ett litet rosa hjärtformat ljus till aftonens lilla sammankomst. Fia, Danne, jag och fias lillebror mange skulle äta lite middag hemma och mysa. Såklart åt vi hjärtformade våfflor, haha!

Vin, mat och massor med skratt gjorde att det var en bra dag i slutändan.

Hoppas alla jag håller kära hade en bra dag de oxå! Jag skickade en tanke till er hoppas den kom fram, jag orkade inte med hysteri-sms:andet som gärna uppstår kring dessa dagar.

Många kramar till er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Foffi

Manga kramar tillbaka!!

2007-02-15 @ 14:09:40
URL: http://foffilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0