Ca två dagar kvar..

Sen är det tillbaka till jobbet... Jag har fått en ny tjänst och kommer jobba med de minsta barnen som går i förskoleklassen, en bunt 6-åringar att ta hand om i stället. Kommer bli bra det tror jag... det känns bra och de som jobbar i 6-års (som det kallas i dagligt tal) är mycket nöjda och glada att det är jag som kommer dit.

Jag ska vara där i två timmar på torsdag och två timmar på fredag, lite arbetsträning och sedan är det sportlov... haha, då ska jag till Örebro så se upp Anna och Maria (det är väl bara ni kvar?)!
Jag ska hälsa på alla mina gamla elever oxå...

Ska bli skönt att bo i förrådet i en vecka igen... ska bli skönt att träffa min kära familj igen... Jag märker hur mycket jag saknar dem nu när jag inte är mår tiptop.

Jag är dock påväg mot att må bra igen det känns så iaf. Lite gladare lite lättare om hjärtat. Det finns några anledningar till detta.
 Jag vet inte om jag skrivit det men jag ska sälja min lägenhet igen... Jag mår inte bra av att ha så mycket lån, jag blir för bunden (ja det ska vara två ord, läs igen haha) på något vis, jag är nog ganska lik min pappa. Fria konstnärssjälar... hahaha
 Om ca två månader kommer Bibbi hem från Sälen igen och då blir hon och jag sambos, vi har eventuellt hittat en fin tvåa att hyra i andra hand i ett år, det kommer bli alldeles lagom. Ganska skönt att ha någon mer i lägenheten.
 Ny avdelning att jobba på, det kommer bli grymt och sedan ett låååångt sommarlov innan nästa termin börjar igen.
 Ska eventuellt börja måla igen och om jag gör det så ska jag kanske få ställa ut på ett galleri i sommar :) Bara glad av att tänka på det även om det inte blir så. Många kanske och eventuellt men det gör inget.

Oj vilket långt inlägg... Jag har väl lite att ta igen eftersom jag inte skriver så ofta längre... haha
Kramilam!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att höra att det börjar vända!!!!! Good job!

Puss

2007-02-21 @ 09:32:32
URL: http://minholk.blogg.se
Postat av: Foffi

Hey Love! Saknat din blogg...men inte langre. Nu ar den ju uppdaterad. Dig daremot...dig saknar jag hela tiden, vare sig du skriver eller inte =) hang in there. Det gar, du kan, jag tror! Love u!

2007-02-21 @ 14:27:11
URL: http://foffilie.blogg.se
Postat av: Mary

Jag är long time gone juuuh. =)

2007-02-26 @ 14:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0