Goodbye little chicken!

Jag blev nog mest besviken på mig själv igår... Jag blev besviken på att jag reagerade som jag gjorde... Jag vill ju inte vara oflexibel, jag är inte sån egentligen. Därför blir jag arg på mig själv när jag jag gör hönor av fjädrar... Så härmed dödar jag hönan... Bye Cluckles!

Istället för att sitta hemmma och tycka synd om mig själv som inte tjänar något till när det inte ens är det så ringde jag min extrasyster Fia. Hon och hennes sambo och deras hund skulle till Arvika fram och tillbaka för att köpa ett galet billigt klick-golv... Så hon frågade om jag ville följa med på en liten roadtripp på 80 mil. Jag sa ja och de kom förbi och hämtade upp mig sen satt jag i en bil till ungefär halvfyra på morgonen :)

Vi började lyssna på en ljudbok som heter "Snabba cash" den var riktigt bra. Jag har alltid varit väldigt skeptisk till ljudböcker men det var galet spännande! Måste få tag på den där så jag kan lyssna igenom den.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

byebye! bra gjort lollovisen...

2007-01-17 @ 23:23:39
URL: http://minholk.blogg.se
Postat av: Foffilie

You go girl!

2007-01-18 @ 17:47:59
URL: http://foffilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0