Jag tror...

...minsann att jag kände en liten känsla av glädje i kroppen när jag vaknade idag! Ha! Det var ovant måste jag säga :) Nu sitter jag här och njuter av att må lite bra för en gångs skull... Jag vet inte om det beror på medicin eller ledighet, men hur som helst så är det skönt att känna känslan i kroppen!

Annars så har två av mina bästa par jag känner förlovat sig på tolvslaget... Det finns hopp för kärleken trots allt! Man ska bara hitta rätt i alla labyrinter...
Lycka till till alla oss singlar... Karta och kompass kanske behövs... hmm

På Tv4-morgon hade de världens enda lergöksorkester från Ängelholm, oj vad jag skrattade... 15 ungar i lustiga klädnader, såg ut som någon form av Hitlerjugend med lergökar runt halsen... de spelade någon hambo... jaja ville bara dela med mig av humorn... roligt var det.

Förresten, om det finns en annan lergöksorkester i någon annan håla, säg Kvikkjokk, då är ju det världens enda lergöksorkester från just Kvikkjokk... menar Tv4 då att barnen från Ängelholm är den enda lergöksorkestern i världen eller är de den enda dylika orkestern i Ängelholm?

Tack å hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Även jag såg denna... lergöksorkester... mohahahaha! Bringade ett härligt litet skratt på morgon kvisten. Hur kan dagen blir fel nu när man börjat dagen på detta vis ;)

2007-01-06 @ 11:15:57
Postat av: Martinmia

Beautiful site!

2008-12-05 @ 11:18:50
URL: http://martinmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0