Just idag...

Just idag mår jag ganska bra faktiskt, jag hade mat kvar från igår så jag hade något att äta när jag kom hem efter jobbet. Det var en sån där sak som gjorde mig lite glad, lite vardagsglädje sådär... bra sak!

I helgen hittade tydligen Anna en Perfect match till mig så hon får väl bli min kärleksguru... Jag ska rådfråga henne om allt, vem vet om 6 år kanske jag oxå är förlovad... Hahahahahahaha! Troligen inte men roligt att drömma lite :)

Nu ska jag drömma om ehh jag vet inte vad men något soligt och varmt och avslappnande....

Kommentarer
Postat av: Foffi

Haha jag var först =)

Jag tror att du kommer vara förlovad inom 3 år bara för det. Så trotsig som jag är. Anna får vara din kärleksguru...jag är och förblir din personal shopper. =)

2007-01-10 @ 00:23:24
URL: http://foffilie.blogg.se
Postat av: Lollovisen

Ingen kan ta den platsen ifrån dig! Den är sååå reserverad för dig! puss!

2007-01-11 @ 16:43:39
URL: http://lollovisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0