Var ska hon sova i natt?

I natt ska hon sova hemma hos Fia och Danne, det har hon gjort alla nätter utom en sedan i torsdags. Fia frågade om jag inte vill flytta hit istället för att bo själv i Sumpan. Kan meddela min trogna skara läsare att det är ett ytterst lockande förslag. Visst kommer jag bo i vardagsrummet men att inte vara själv hela tiden är värt så mycket mer!

Ensamma stunder är inte något jag gillar speciellt mycket just nu.

Fick papper om terapin. 7:e mars ska den starta... Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, bra att den börjar men det har verkligen dragit ut på tiden!

Jaja nu ska jag nog laga mat till mig och Fia. Jag tog med mig lite mat hemifrån när jag var hemma och vände!

Ha så trevligt allihop!

Ps. Tack Anna för den fina nya designen :)

Kommentarer
Postat av: Foffi

Sällskap är det bästa. Det är räddningen. You're worth all the help you can get.

2007-01-29 @ 20:23:37
URL: http://foffilie.blogg.se
Postat av: Brageanette

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2009-05-19 @ 14:25:32
URL: http://brageanette.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0