Åkte hem...

Hmm igår kom jag hem till Sverige igen. Kndes fantastiskt skönt att stå på svensk mark... även om jag insåg att det inte var sverige och hemma jag längtade efter mest... mest längatde jag ut ur huset. Nu är jag ute...

Pratade med mamman i tisdags, hon tyckte att vi skulle prata om hur det fungerade och jag sa att jag inte ville stanna kvar i höst. Jag gav inte alla anledningar, finns ingen mening med det när man ändå har bestämt sig. Så mamman frågade om jag ville åka hem redan den här veckan. De skulle ändå resa bort lite i nästa vecka. Ja sa jag det kan jag väl göra om det är så, men om ni vill så stannar jag dessa tre veckor, jag har ändå ett åtagande. Men hon gick och letade billig flygbiljett och kom in några timmar senare och sa att jag åker hem imorgon. Okej sa jag och gick och packade.

Nu är jag hemma, om några veckor åker jag ner till Benetton i 5 veckor sen blir jag hemma. Äventyr var skoj jag skulle gärna testa fler men nu har jag testat och blivit en erfarenhet rikare!
Ni kan stryka det där Italienska nummret :) jag behöver inte det mer!

Idag har jag fixat ett airportextremkort med expressbasstation som inte fungerar... kul! får sitta med sladdj*veln iaf... jag skulle ju vara hightech med sladdlöst men något fel är det... får springa till macoteket imorgon igen...

Jag mår iaf hur bra som helst nu, det är okej att ge upp ibland när man vet att det inte är rätt, man får svälja stoltheten, ibland smakar den bra, när man vet att man kommer kunna jobba ihjäl sig men det kommer ändå inte vara bra nog, min stolthet smakade italiensk glass och pizza! mmmm

Puss på er (på ren svenska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0