Battre och battre

Det ar battre denna gangen, mycket battre, visst ar barnen envisa sa en asna skulle skammas men helt klart battre! Nasta gang jag aker till italien blir det med kompisar!!! Alla som vill far haka pa!

Fick ett samtal fram en rektor som jag sokt jobb hos, eventuellt kommer jag fa ett vikariat i enebyberg! det du foffilie!!  kunde inte vara hemma och ga pa intervju for jobbet jag sokt sa han sa att det skulle komma ett vik till hosten! jej!

Som sagt allt ar battre an forra gangen men fortfarande jobbigt att jobba fran att man gar upp till att man gar och lagger sig... inte manga lugna stunder! Borta bra men hemma ar banne min bast!

tanker pa er och saknar er en hel massa!! PUSS!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bengan

Schyst att det är bätre denna gång. Hoppas det fortsätter var bra hela vägen :)
Kram

2007-07-31 @ 14:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0