Dansfilmer...

Ja jag älskar dem, det må vara hur banal handling det vill men när det är mycket dans och musik i en film så blir jag glad...

Idag såg jag en film som heter "Step up" Den var så bra!!! jag rös under dansscenerna! Dessutom får man ju en massa tips på moves inför nästa gång man ska ut och dansa... fast jag vet inte så många ställen som spelar lite dansvänlig hiphop, jag vet å andra sidan inte heller någon som skulle vilja följa med... KIM Å SOFIE KOM HEM NUUUUU!!! jag vill ut och dansa...

Förut hade jag mtv att sno danssteg ifrån, nu har jag liksom bara 1,2 och 4 att glo på... inte så mycket dans där inte! Nu har jag på lager så se upp på vardagsrummsgolvet alla dammråttor!

Kommentarer
Postat av: Christianagnete

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2008-12-02 @ 10:48:59
URL: http://christianagnete.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0