det var ju trist...

jag har liksom en stund vid en dator och facebook ar nere...
(holl just pa att skriva facebook is down, snacka om att leka victoria silvstedt)

bara 16 dagar kvar... har en liten nedrakning for mig sjalv... bade for att jag langtar hem och for att det ar ganska skoj har for det mesta. Mest fòr attjag langtar hem!

de har en ful lite hund som jag ska ta kort pa, en vit minipudel, den brukar rymma ibland och varje gang onskar jag att den inte ska komma tillbaka! elak jag? jajjamansan!!

snart ar jag hemma igen och jag har eventuellt fatt ett jobb i enebyberg eller enebybronx som kidsen i danderyd kallar det for det ar tydligen inte fint nog :D det gòr inte mig nagot alls!!

nu ska jag jobba typ... eller ja nagot at det hallet!
puss pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0