Kul helg...

Idag ska jag åka till Örebro för att få låna min kära broders bil för att imorgon åka ner till Öland med min kära Anna...

Jag ser fram emot det massor! Naglarna är målade, väskan är nästan packad, biljetten ska snart hämtas ut... ska bli så kul! Det bästa med att jag får låna brors bil är ju att när jag kommer ner i den vet alla på norra Öland att jag är där! Jag är ganska okänd där ja... eller nej inte alls... Jag har en egen fan-club där... På fredag ska vi äta på Lammet och grisen, hustrubaduren spelar, låga odds på gästuppträdande från Lollo... Hahahaha!


Nu är det dags att sätta lite fart... 11.14 går tåget... sen ska jag till ett soligt Örebro!

Puss och glädje till er alla!

Kommentarer
Postat av: Olavolivia

Hi, very nice site! Good luck!

2009-01-29 @ 11:36:13
URL: http://olavolivia.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0